Kunnallisvaalit 2017 valtuutetut varavaltuutetut

Jasmi Qvick valtuutettu
Kasvatustieteiden maisteri ja luokanopettaja Loukonlahdesta. Opetan Pirkkalan yläasteen jopo-luokkaa ja minulla on oma personal training –yritys Qvick Fit. Ammattitutkintona minulla on rahoitus- ja vakuutusalojen tutkinto ja olen työskennellyt aikaisemmin kuusi vuotta finanssialan yrityksessä sekä lukenut Tampereen yliopistossa myös sosiaalitieteitä yhteiskuntatieteiden maisteriohjelmassa.

Olen tämän vuoden 2017 Pirkkalan Kokoomusnaisten puheenjohtaja ja luottamustehtävistä minulla on kokemusta 2014-2017 Fitnesstä hyvällä sykkeellä puheenjohtajana toimimisesta, 2012-2013 saman yhdistyksen varapuheenjohtajana pestistä sekä entisen taloyhtiöni Pirkkalan Pihlajakehrääjän hallituksessa vaikuttamisesta vuodelta 2016-2017. Yläasteella olin oppilaskunnan rahastonhoitaja.

Perheeseeni kuuluu kolme koiraa: Lafayette, Quincy ja Kaspian. Vapaa-ajalla liikun koirien kanssa Pirkkalan luonnossa, treenaan kuntosalilla, joogaan ja luen.

Olen vaaleissa ehdolla, koska olen kiinnostunut ihmisistä, en niinkään politiikasta. Haluan olla yhteydessä kuntalaisiin ja päästä oikeasti vaikuttamaan asioihin. Olen politiikassa uusi ja näen sen vahvuutenani. Hyvävelikerhoja on tässä maassa jo tarpeeksi ja nyt tarvitaan raikasta sekä rohkeaa uutta askelta!
Anita Ranta varavaltuutettu
Tradenomi, perhe tytär ja 2 lapsenlasta, vanhin yrittäjänä. Hyvää energiaa ja taustatukea saan heiltä, myös palautetta - miten tämän päivän nuori näkee mahdollisuudet ja uhkat.
Työhistoria 31 vuotta PK-teollisuusyrityksen talous-/hallintopäällikkönä.
Pirkkalan kunnan tarkastuslautakunnan jäsen toista kautta, tarkastuskohde sivistysosasto.
Sovittelijana jo 17 vuotta (THL/Pirkanmaan sovittelutotimisto),
Seurakunnan aikuistyö- ja diakoniatyön ohjausryhmässä, Pappilan taidetiimissä 2010 alkaen
Pirkkalan Kokoomusnaiset ry sihteeri, LC Pirkkala Pirkattaret, sihteeri
Pirkanmaan Kokoomusnaiset ry hallituksen varajäsen, Pirkkalan Kansalliset Seniorit ry jäsen
Alueellinen MPK-kurssi 2015
Tärkeät asiat: ennaltaehkäisevä työ, oman terveyden vaaliminen, yhdessä tehdään turvallinen Pirkkala, erilaisia liikuntaryhmiä riittävästi, tiloja kolmannen sektorin käyttöön, kulttuuritekoja palvelemaan erilaisia kuntalaisia, seniorit on voimavara tuetaan heitä ja heidän hankkeita. Yrittäjien arjessa mukana, esim. yritystalo, josta palvelut saa edullisesti ja keskitetysti.
Ennen oli ennen nyt on nyt – muutos on tullut jäädäkseen – ollaan siinä positiivisella asenteella mukana.
Soili Saarikko valtuutettu
seniori,
isännöitsijä,
yo. merkonomi
Loukonlahti
Sisulla ja sydämellä seniori

kunnanvaltuutettu
teknisen – ja ympäristölautakunnan jäsen
Pirkkalan Kokoomusnaisten taloudenhoitaja

Perhe: kolme aikuista lasta ja täyskäsi tyttöjä lastenlapsina.
Harrastukset: Pappilan taideillat:
Pihliksen naisten sauna kesät talvet, Veneily
Jääkiekon harrastuksen tukeminen

KOTI USKONTO JA ISÄNMAA
Susanna Soini varavaltuutettu
Olen uusi kasvo Pirkkalan kunnallisvaaleissa.Pirkkalan Kokoomusnaisissa olen toiminut reilut 2 vuotta.
Itselleni tärkeitä asioita joita haluaisin kehittää kunnassa on lasten ja nuorten liikuntapaikat.5- vuotiaan Valtterin äitinä olen tätä liikuntapaikkojen tilannetta päässyt seuraamaan hyvinkin läheltä.Erityisesti sisäjalkapallohallilla olisi suuri kysyntä kunnassa.Lasten ja nuorten harrastaminen olisi helpompaa kun meillä olisi tarjota monipuoliset liikuntamahdollisuudet.
Myös hyvinvointi ja terveyspalvelut kunnassa ja erityisesti terveyskeskuksemme palveluiden kehittämisen koen tärkeänä.Samoin nuorten syrjäytymiseen on tehtävä ennaltaehkäisevää työtä.
Tehdään Pirkkasta yhdessä parempi kunta!