Tervetuloa Pirkkalan Kokoomusnaisten pariin!

Toimimme kokoomuslaisen kunnallispolitiikan ohella naisten poliittisten vaikutusmahdollisuuksien lisäämiseksi ja yhteiskunnallisen tasa-arvon edistämiseksi. Valtakunnallisesti tukeudumme Kokoomuksen Naisten Liiton ja Pirkanmaan Kokoomusnaisten piirin poliittisiin tavoitteisiin.

Yhdistyksemme jäseneksi voi liittyä kuka tahansa 15 vuotta täyttänyt nainen, joka hyväksyy Kokoomuksen Naisten Liiton toiminnan ja tarkoituksen sekä Kokoomuksen yleiset periaatteet, eikä ole samaan aikaan jäsen jossain muussa puolueessa. Huomaathan myös, että voit olla varsinainen jäsen vain yhdessä Kokoomusyhteisön jäsenyhdistyksessä.

Kokoomuksen Naisten Liiton ohjenuorana on:

Kokoomusnaiset eivät kaipaa yhteiskunnan kehittämiseen viisaiden miesten salaseuroja vaan viisaiden naisten ja miesten avointa yhteistyötä tasa- arvoisemman tulevaisuuden tekemiseen. Tasa-arvon pitää ankkuroitua siihen, että molemmat sukupuolet ovat yhtä arvokkaita ja että molemmilla on yhtäläiset mahdollisuudet. "

Tule vaikuttamaan kanssamme Sinulle tärkeisiin asioihin!